Ziraat bankası genel müdürlüğü

Ziraat Bankası Genel Müdürlüğü’nün telefon numarası kaç?

444 00 00 – 0850 220 00 00 Ziraat Bankası Müşteri İletişim Merkezi ile zamana ve mekana bağlı kalmadan bankacılık işlemlerinizi 7 gün 2​4 saat telefon ile gerçekleştirebilirsiniz.

Ziraat Bankası Genel Müdürü kimdir?

Alpaslan Çakar (Mar 2021–)Ziraat Bankası / CEO

Ziraat Bankası nereye şikayet edilir?

0850 258 00 00 Müşteri iletişim Merkezi'ne iletiniz.

Ziraat Bankası Genel Müdürlüğü hangi ilde?

ZİRAAT BANKASI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ – TÜRKİYE CUMHURİYETİ ZİRAAT BANKASI A.Ş. Bankalar | Altındağ Ankara , 0312 584 20 00 Bulurum.com.

Ziraat Bankası ile nasıl iletişime geçebilirim?

Ziraat Bankası iletişim merkezinin numaralarından biri 0850 220 00 00'dır. Ziraat Bankası müşterisi olun veya olmayın, 0850 numaralı telefonu arayarak müşteri temsilcileri ile 24/7 iletişime geçebilirsiniz. Ziraat Bankası çağrısını kullanarak kolayca bankacılık işlemleri yapabilirsiniz.

444 0 000 numara kimin?

444 0 000 numaralı ya da 0 850 220 00 00 numaralı Ziraat Bankası Müşteri İletişim Merkezi ile zaman ve mekan farkı olmaksızın Ziraat Bankacılık hizmet ve paketleri hakkında bilgi alınmakta ve bilgi verilmektedir.

Ziraat Bankası Genel Müdürü kim 2021?

Haziran 2018'den itibaren Perakende Bankacılık-2 Genel Müdür Yardımcısı olarak görevine devam etti. Alpaslan Çakar, Ziraat Bankası'nın 26 Mart 2021 tarihli genel kurul toplantısında görevi Hüseyin Aydın'dan devraldı. Böylece Alpaslan Çakar Ziraat Bankası Genel Müdürü oldu.

Ziraat Bankası Genel Müdürü kim nereli?

Hüseyin Aydın, 1959 yılında Artvin'in Borçka ilçesinde doğdu. Lisans eğitimini Ankara İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Ekonomi Fakültesi'nde tamamlayan Hüseyin Aydın, meslek hayatına ise Ziraat Bankası'nda Müfettiş Yardımcısı olarak başladı.

Banka personeli kime şikayet edilir?

Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurulu'na şikayet BDDK'ya, bankaların yaptığı işlemlerden dolayı beş farklı yolda şikayette bulunmak mümkündür. Bu beş tane şikayet yolu, bilgi edinme sistemi, elektronik şikayet sistemi, dilekçe, çağrı merkezi, Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER)'dir.

Bankayı nasıl şikayet edebilirim?

4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu çerçevesinde yapılacak bilgi ve belge talepleri www.bddk.org.tr adresindeki “Bize Ulaşın” linkinde yer alan ilgili formlar doldurularak yapılması gerekmektedir.

admin

15307 Post

Related Posts